Myskväll!

Nu är middagen intagen, efterrätten uppäten och disken är på tork. Det blir en kväll i soffan med älsklingen och kanske mys under hans nya täcke ;)



Dagens köp. Fuskpälsmössa och fodrade vantar från Åhléns, 149kr resp 99kr. Ett riktigt kap! Älskar verkligen mössan. Min nya snygga assecoar i vinter!

                                
 
Eftersom vi inte kommer att ha så mkt plats på bussen för julklappar öppnade jag min från mina föräldrar ikväll. Gissa om jag blev glad över kamerastativet! Tack mina päron små!

Bjuder inte på en jullåt idag men väl en gammal bekant visa som ger en speciell känsla i kroppen....                   

Kommentarer
Postat av: simone

sv: Ser din mössa här, ursnyggt! :)

2009-12-22 @ 10:48:17
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0