Adventsstök på berget...

Igår var det storstädning på berget. Behövligt "bilbesök" gjorde att vi kunde veckohandla och göra en tripp till Ikea. Tack Deas och Linda!

Före

Efter


 Nya ljusslingor från Ikea till sovrummet



Myspys i vardagsrummet. Tyvärr fanns ingen adventsljusstake att köpa på Ikea. Får gå på jakt på stan i veckan...

 Tre av mina få julprydnader som jag hoppas ska hålla hela mitt jordeliv. De betyder mycket för mig...

Efter allt stök mysade vi med rester av ost och korv från förra helgen, gotti...

 Brickan är ny, köpt såklart på Ikea :)

Nu ska jag laga lunch (älgfärsspett) till min älskade sambo som snart ska resa iväg i två dygn. Tråkigt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0