"God morgon magistern jag vet att jag är sen..."

Sitter och väntar på att klockan ska bli kvart över åtta så jag får köra igång mina tvåor. Blev jätteglad när jag kom hit för vikarien som har en annan klass här på skolan på torsdagar verkar dela samma känsla och vision som jag så jag hoppas vi två får vara kvar här och kanske tillsammans lägga upp en plan och få killarna mer intresserade av svenska.

Går även och pirrar mig över budgivningen som startar i dag, ha ha Jokke måste nog också vara nervös för jag ringde i panik igår när mäklaren ringde mig. Är rädd att jag lovar för mycket eftersom jag alltid tycker synd om människor som "säljer sig" av någon konstig anledning...

Nä ska ställa i ordning i klassrummet nu...

Hörs senare  bloggare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0