Höstdepression... ?!

Om det är depression eller inte så har jag nog lite bloggtorka just nu. Har en massa som jag vill skriva men inte lusten, orken eller tiden.

Men snart snart är det jul, en månad kvar exakt, och till helgen börjar julpyntandet =)

Älskar att småpyssla och mysa till det vid jul. Använder inte så mycket julpynt men gärna många små fina ljuslyktor. Kommer att lägga upp lite här när det är klart.

Just nu håller jag på att försöka läsa ut Stieg Larrssons sista bok i serien Millenium så vi kan gå på bio i helgen. Vill läsa böckerna innan filmerna, tycker det blir lättare att jämföra bok och film då eftersom jag fått en grunduppfattning och inte är vinklad efter filmen.

                                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0