Måndag och full rulle...

Klockan är inte ens nio och jag har redan hunnit med frukost och 30 minuter träning med Wii. Idag är det en hel del som ska göras, som alltid när man har en "ledig" dag.


Måste ringa Alfakassan och höra när jag kan börja få mina pengar
planera klart morgondagens lektion
Börja städa inför storbesöket senare i veckan (kommer till det senare)
Ringa skolan och prata med rektorn
försöka ta mig till gymmet en sväng
boka tvättid
fixa middag åt mig och älsklingen
gå på lägenhetsvisning....

Ska bara dricka upp morgonkaffet och sedan blir det att ta tag i dagsgörat. Ska försöka arbeta så mycket som möjligt nu i början av veckan för på onsdag kommer mina päron hit! Har inte träffat dem sedan i september så det ska bli roligt att få se dem igen!
                                  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0