Mellistips!

Dessa goda mellissnack brukar jag käka ibland. De innehåller i princip samma näringsämnen som Naturdiet eller Nutriletts barer. Dessutom kostar dessa bara en tredjedel av deras barer. Tummen upp säger jag!

                                            

Jag håller på att få panik! Har börjat tappa en massa hår. Har tappat mer än vanligt sedan jag kom hem från norrland i september. Är rädd att jag blir skallig snart :S Ska se om jag hittar någon hårkur som kanske hjälper. Kanske äter jag för lite av något ämne?! Mysteriet kvarstår...

Kommentarer
Postat av: Tin

Jag tappade massa hår eftersom jag hade för lite järn och zink i kroppen. framförallt zink. Jag slutade tappa när jag började äta mineraltabletter. Gå till vårdcentralen och låt dem ta ett blodprov så ser du om du saknar nått.

2009-11-09 @ 14:27:09
Postat av: Emma

Tack för tipset. Det konstiga är att jag äter c-vitamin/zinktabletter och knaprar broccoli minst två gånger i veckan. Men kanske ska kolla upp det ändå! :)

2009-11-09 @ 15:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0