Snart är det måndag igen...

Helgen har verkligen rusat iväg och jag har bara suttit och tittat på känns det som. Har varken haft lust eller ork att uppdatera mig.

Kanske har mycket att göra med det nya jobbet som tagit både tid och kraft i veckan. Har suttit hemma på kvällarna och planerat skrivit och fundilerat, allt för att slippa sitta kommande kvällar och planera som jag fick göra förra året. Dessutom vill jag hinna göra bort lite arbete tills föräldrarna kommer ner om ca 1,5 vecka.

Lägenheten som jag pratade om tidigare i veckan blev för dyr och vi hoppade av. Lyckan finns i något annat hem kände vi. Det är vansinnigt att betala 100 000kr/kvm för att få utöka sitt hem med ynka 5kvm.

I dag har vi i alla fall varit duktiga och veckohandlat på Maxi och äntligen hittat den optimala vägen =) Skönt för mig men inte för Jokkes stegräknare :P

Sedan har jag med tår i ögat sett både Rabie och team Pontare förlorat sin tid i tv. Men tävling är tävling...

Nu blir det att plocka lite tvätt och sedan sitta lite med veckans planeringar. Har två läxförhör att förbereda...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0