Summering av dagen...

Lägenheten är undersökt och imorgon blir det budande från två håll. Jag har ansvar för tvåan som jag tittade på i söndags och Jokke ska sköta dagens lägenhets budgivning. Vi hoppas på att någon av dessa blir vår, men mest håller jag tummarna för trean som vi tittade på idag. :)

Morgondagen kommer vara spännande. Jag får även veta om jag kommer att få fortsätta undervisa bygg och el killarna på gymnasiet. Om jag får det har jag en plan, en vision, som förhoppningsvis får dem att gilla svenskaämnet lite mer än vad de gör nu.

Med förväntansfulla tankar blir det sängen för min del. "I morgon är en annan daaaag"
                                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0