Trött i hals, men livet går som en vals!

Jag har haft två gäng med underbara killar idag. Men känner att det finns en hel del att arbeta med. Jag får se hur mycket jag ska orka engagera mig i detta. Det finns ju tre andra klasser som också behöver hjälp. Roligt har det varit i alla fall och jag måste verkligen vara på alerten för i den senare tonåren har de mer kunskap och kan ifrågasätta mycket så det gäller att ha tungan rätt i mun. Dessutom är halsen lite krass efter allt tjötande.

Nu ska jag NJUTA av en tidning, kaffe och en snus. Det har jag förtjänat. Sedan blir det arbete igen. Ska försöka planera klart veckans lektioner, ambitiöst jag vet.


                                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0