An ordinary day....


Sitter här och mumsar på äpple och grape kompott, toppad med honung och solrosfrön, gotti gotti. Jag har snart blivit kvitt mitt sötsug vilket gör att jag faktiskt tycker att frukter och nötter smakar godare!

Kom hem från jobbet/skolan för en timme sedan. Allt har flytit på bra idag, dock känner jag av min hals lite. Jag måste bättra på mitt tonläge så att jag inte sliter ut mina stämband. Imorgon blir det samma ställe igen, min gamla arbetsplats! Älskar verkligen denna skola, personal och ungarna såklart! Känner mig verkilgen hemma där.

Nu blir det att hitta lite arbete för 6orna imorgon samt förbereda middagen lite. I eftermiddag drar vi till Frölunda/Högsbo för att fika hos Jokkes kusin, och kolla hur stor kusinbarnet Wilma har blivit =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0