Back in town!

Efter en lugn helg på landet så är man nu tillbaka i stan. Hade det inte regnat så förbaskat hade jag kunnat ta lite fina höstbilder, men det blidde inte.

Idag väntar jag besked från en av rektorerna som intervjuade mig förra veckan. Dessutom funderar jag på att telefonterra en annan rektor som hade lovat höra av sig i fredags men gjorde det inte. Dessutom svarade han inte i telefon när jag ringde honom i fredags (började ringa honom 15.00). Är verkligen lätt irriterad på folk med kostym som tror att de äger hela världen (han tom gjorde bort sig under intervjun med att inte lyssna och ställa samma fråga två gånger).

För övrigt verkar denna förkylning som jag bråkar med vinna. Vaknade med tjock hals och ont i högra örat i morse, troligtvis en lättare öroninflamation. Vet inte riktigt hur jag ska skydda mig mott ytliggare skador, det är ju för fanken tredje förkylningen på ett halvår! Less så in i.....!

Som grädden på moset ska jag nu plocka ihop min sambos alla grejer som han lämnat här hemma, helt underbart! (not)

Har verkligen en underbar måndag, eller vad tycker ni?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0