Byråkratisk dag...

Nu har jag fyllt i blanketter, sökt på nätet om blanketterna och ringt till Alfakassan för att kolla att allt är korrekt ifyllt. Så nu hoppas jag att veckor att blankettihämtning/ påskrivning och jaganden efter arbetsgivare äntligen ger resultat. Hatar verkligen sånt här skit.

Sedan har min retur på La redoute inte registrerats. Detta medför att jag ska betala för en tröja som jag inte äger. Dessutom kommer de nästa månad göra en korregering vilket brukar innebära att jag får +pengar på kontot vilket jag inte vill ha. Vill ha mina pengar på mitt konto inte vilandes hos ett företag som inte skickar rätt varor. Ska ringa lite senare och se om jag kan göra avdrag ändå. Men det är inte nog där. De har tagit ut en ränta på 20 papp! Helt sanslöst alltså!

Nu ska jag kila ut i regnet och posta brevet till Alfakassan. Tur jag bara behöver gå över vägen :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0