Den som väntar på någe gött...

Väntar alltid för länge... Eller?! Börjar bli lite irriterad över att jag inte hört ngt från La redoute och det är en vecka sedan jag beställde kläderna. Kollade orderstatus idag och det har stått "packas i centrallager" hela dagen. Så här var det förra gången jag skickade efter kläder därifrån och det drar faktiskt ner betyget... Visst, det står 7-14 arbetsdagar men jag har minsann handlat från postorder där de har kunnat leverera samma vecka om man beställt på måndag morgon...

Aja, ska börja dra mig mot sängen nu i alla fall. 9.00 ska jag vara på Hammarkullen imorgon. Najsit värre, not. Men pengar och erfarenhet måste ju in.

Sov gott alla bloggers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0