Eftermiddagslugn...

Suttit och ögnat genom tidningen, pratat med mamma och fått besked om jobb imorgon, trevligt!

Tidningen var, som jag befarade, riktat till lite äldre personer men de hade verkligen underbara recept som jag måste testa någon gång framöver.

Ikväll ska jag försöka ta mig till gymmet, det är tur att jag har Jokke som peppar mig =)

Ska även försöka hitta bättre dagsrutiner för att prommenera och köra yoga. I våras körde jag yoga en halvtimme varje morgon vilket var riktigt gött för kroppen...




Ska plocka ihop lite här hemma och sedan sjunka ner i "Luftslottet som sprängdes". Har BARA ca 200 sidor kvar :P

Kommentarer
Postat av: Tina

Vilken tidning var det?

2009-10-14 @ 21:08:43
Postat av: Emma

Må bra. Det kanske syntes dåligt på det föregående inlägget. =)

2009-10-15 @ 07:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0