En helt vanlig torsdag?!

Det är visst lite hagel och regn ute. Tur att jag hann hem innan det satte igång....

Idag har jag varit på Hammarkullen och varit lärare för klassen som jag hade i fjol. Hade nog för stora förhoppningar för jag blev verkligen besviken på dem. Det blev kaos stundtals och jag hann inte med det som skulle göras. Är verkligen less på att det ofta är så numera. Och jag klandrar ju mig själv lite också, för jag har fortfarande mycket att lära men det är tyvärr vardagslivet för många timanställda vikarier.

Snabbade mig förbi Åhléns på väg hem och tröstshoppade lite (det var lääänge sedan sist jag gjorde det). Hittade mig en termosmugg, en söt tesil, samt en ny mockabryggare. Min andra mockabryggare är en billig grej som är nästan gjord helt i plast och läcker väldigt lätt... Sätter in kollage lite senare.

Nu ska jag varva ner med en latte och läsa lite ur "Luftslottet som sprängdes". Blev verkligen inspirerad efter sett filmen igår (recension kommer snart).

Tjipp tjolaho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0