Gåstavar, för äldre personer?!

Har funderat på att börja med gåstavar, men känner mig som en medelålderstant med dem. Men det är visst bra träning för hela kroppen. Vad tycker ni?!


                                                Stavar Silva Ex-Pole Plus Gåstavar med inbyggd stegräknare, 579kr Stegräknare.se

                                            Casall Gåstavar 296 kr, på fyndet.com (Budo fintess)

Själv gillar jag dessa bäst:

                                           Blommiga stavar som du får om du prenumerar på "topphälsa"

Funderar faktiskt på att prenumerera på denna tidning, så varför inte slänga med ett par stavar också?!

Kommentarer
Postat av: simone

SV Jag har tyvärr inte läst på ordentligt om detta, men det är tydligen inte "vanlig" tastuering som man gör på armen ex. Jag måste läsa mer för att förstå :P Det kanske bara håller i några månader? Isåfl lvore det ju underbart :D

2009-10-29 @ 12:19:12
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Simone

SV Haha tack snälla du, vad go du är :D

2009-10-29 @ 15:22:17
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0