Grå torsdag

                                                   

Torsdagar är alltid en "transportsträcka" till fredag och helgens ledighet. I alla fall för mig. Att det är en trist grå dag gör ju inte saken bättre. Men jag är inte bitter för det. Har haft världens bästa intervju ever! Svarade och kontrade på alla frågor samt kunde själv komma med bra frågor till rektorerna också. Jag kunde inte ha gjort det bättre! Sedan tror jag inte att jag får det eftersom vi är sju som ska intervjuas och tre av dem har de ämnen som de söker efter, jag har bara en av dem. Men vi får väl se, roligt var det i alla fall!

Idag blir det att boka tvätt, packa lite inför morgondagen (åker inåt landet i helgen), posta lite tråkiga papper och kanske kanske ta mig till gymmet. Måste börja kunna gå dit själv utan pushning från min sambo.

Dags att göra lite vettigt här hemma. 

Kommentarer
Postat av: Tina

Erfarenhet att göra intervjuer är ju bara bra i sig utan att de sedan leder någonstans. Man blir bara bättre på att gå på intervjuer ju fler man går på :)

2009-10-22 @ 13:46:44
Postat av: Emma

Sv: Ja precis. Det börjar ju bli en vana att marknadsföra sig själv.

2009-10-22 @ 14:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0