Hämtmat, kvällsprommis och Tvkväll..

Så härligt att få röra på sig lite på eftermiddagen! Jag och Jokke tog en prommis efter att ha käkat Thai på ett nytt ställe på berget. Det blev en tripp till Maxi för att inhandla inför resten av veckan. Tyvärr började regnet när vi gick hem men väl hemma var det värt att gå i regnet. Vi avverkade ca 6000 steg, enligt Jokkes stegräknare. Inte illa!




Sedan var det ju både ugly Betty och säsongpremiären av Desperate Housewifes. Underbart!!! Älskar dessa serier så att jag dööör. (anekdot är att mina kompisar ser mig som Bree, men vill verkligen inte bli förknippad med henne)

Ska hoppa in i badrummet och göra mig iordning för kvällen. Sov gott!

Idag skulle du ha blivit 10 år och 4 månader... Tänker på dig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0