Hektisk dag!

Tvätt, arbetsintervju, städning, diskning, lunch på stan med A-M och packning.... Här är det fart och fläng hela dagen varpå det sena inlägget.

Åker till inlandet vid halv sex tiden och antar att det kommer vara trångt på bussen eftersom det är lov till veckan.

Vill även inflikta att Espresso house kaffe är underbart gott! Bara väntar (och längtar) tills man får åka till Arlanda nästa år och testa på Starbucks!

                                                     

Intervjuen gick bra idag också och jag tror att jag fick jobbet! Men sista ordet är inte sagt och rektorn skulle höra av sig senast på måndag. Men fick träffa både personal och elever så hon bestämde nog att det skulle bli jag. Sedan är det en skola som har en liknande problematik som de andra skolorna som jag varit på vilket hon tyckte var viktigt. Hoppas, hoppas!

Nu ska jag packa vidare här och fixa tvätten lite innan det bär iväg till svärföräldrarna!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas att du får jobbet Emma! Vi syns i morn antar jag. :)

2009-10-23 @ 16:13:22
URL: http://cocktailgirl.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv: Det låter trevligt! Ja det ska nog vara mkt till om jag INTE får jobbet. Håller tummar och tår!

2009-10-23 @ 16:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0