Kvällen nalkas till sin ände...

Och snart är det dags för mig att krypa i säng. Först vill jag bara säga att Rabhi var grym ikväll. Det märks att han har börjat få träna rösten mer. Dessutom var det kul att se lite Lyckselegrabbar i tv4 studion också. Ibbe är verkligen en linslus må jag säga :P


Sedan fick jag av en slump reda på att Bounce ska börja göra iordning sin sista show nu. Känns ledsamt eftersom de har inspirerat mig så mkt i dansen. Men "all good things comes to an end".


Jag och Jokke lyckades efter knåp och irritation få upp ikeahyllorna som vi köpt. Köpte dem förra helgen men vi har inte haft tid att ta tag i det lilla projektet. Men nu är de som sagt på plats, trots att väggen är bönglig vilket gör att hyllorna inte är 100% stabila.

Nä nu ser sängen väldigt lockande u!!! Sov gott alla!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jo han var riktigt bra igår! Han sjöng från hjärtat! :)

Tyvärr var ju Tove inte så bra, men hoppas på bättre lycka nästa fredag. Grattis till vinsten! :D

Kram på dig!

2009-10-17 @ 21:58:16
URL: http://cocktailgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0