Livet blir lite enklare utan de där extrakilona.



Jag har kört stenhårt på min diet sedan i måndags (offiiciellt började vi i onsdags). Resultat på vågen syns redan och midjan minskar sakta men säkert. Är just nu nere på det jag hade innan jag åkte utomlands i augusti. Nu ska jag spränga en siffra jag inte varit under sedan gymnasiet! Hur underbart kommer inte det att bli! Jag kan om jag har viljan och styrkan!

Dessutom börjar förkylningen (och hostan) avta även om morgonhostan och ett halvt kilo snor finns till hands när man stiger upp på morgonen. Men tills förkylningen har lagt sig helt får jag ta det lugnt, köra ltie yoga och prommenera. Men sedan! =)

För övrigt var det den mest spännande hockeymatchen ever igår! Trodde ett tag att det skulle bli lika mellan VF och Modo. Men oväntat (not) tog VF hem segern och jag var lika arg/ledsen som modospelarna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0