Måndagsfix!

Dagens outfit blev lite "fjortis" aktig. Men älskar verkligen min pöstunika med ett par leggins.


Begav mig till stan efter lunchen för att inhandla en nattkräm till mina andra Yves grejer. Fick dessa prylar för ett MYCKET förmånligt pris. Armbandet fick jag som "gåva" för att jag utnyttjade mitt första medlemserbjudande. Den är väl inte direkt min stil så det får bli en gåva till någon annan så småningom. Passade även på att kila förbi Glitter och handla nya nässmycken =)


På väg hem passade jag på att utnyttja "tenta" erbjudandet på kiosken nedanför oss, Kaffe för 7 kr (mellankopp) och naturgodis för 7,90 kr/hg. Inte illa det inte. Sedan inbillar jag mig att kaffe är godare och lyxigare i pappersmugg av någon konstig anledning.


Ska städa undan och lägga mig å läsa lite tror jag. Vill bli kvitt "tegelstenen" (Luftslottet som sprängdes)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0