Mumsig middag

          

Vi gjorde en ny soppa idag, en broccolisoppa med ost, paprika och potatis. Mumsigt gott blev det åsså är det extra gott med soppa på hösten.

Har, klumpig som jag är, tappat en av mina nässmycken som jag köpte idag. Nuddade näsan när vi kom in på Willys och den bara flög iväg. Både jag och Jokke letade förbrilt utan resultat. Det är så himla typiskt mig! Har ofta sönder mina nya grejer eller gör något annat dumt med dem. Jag har bla. tappat ner två nya parfymflaskor och en en puderdosa på klinkersgolv, vilket resulterat i att flaskorna/pudret flugit i tusen bitar.

Tyvärr blir det inget Halv åtta hos mig idag. De har tydligen sändningsuppehåll fram till den 2:a November. Tråkigt!

Det blir att att invänta Sveriges fulaste hem och Matakuten istället. Dessa underbara, lata tvkvällar :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0