Prommenad och besvikelse

För att piggna till lite tog jag mig en prommis runt berget och sedan förbi Landala för att hämta mitt paket från La redoute.

 De fina torgvantarna mamma gjort åt mig =)


 Till min besvikelse passade koftan som jag beställt inte alls! De stämde inte överens med "montagen" utan var dubbelt så stor kring kragen. Försökte vända och vrida till det men förgäves. Som ni ser skulle även knapparna sitta i mitten vilket de heller inte gjorde. Så det blir att skicka tillbaka koftan.



Men polotröjan och västen blir kvar i min garderob!



Liksom denna söta weekendbag, som man kan som "troller". Smart!


Nu är jag i alla fall lite piggare efter att fått lite solljus. Ska äta en halv grape så jag får lite mer energi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0