Röjning, etapp ett är avklarad...

Jag kom bara till alla utrymmen, sedan ledsade jag. Får städa klart till helgen istället. För er som varit här så har det skett smärre förändringar. Jag har faktiskt lyckats frigöra lite utrymme här! Helt otroligt. Har varken haft tid, lust eller ork att ta tag i det tidigare. Men jag har ju faktiskt bott här i ett halvår nu så nu är det dags att göra denna ungkarlslya till vårt =)

Bland annat har detta ordnats:

 Böckerna är staplade i färg, lugnare för ögat
 Här har Jokkes pluggböcker varit. Tog ut dem och satte dit lite kontorsgrejer istället. Prydligt och snyggt är det =)

 Har bytt gardiner och börjat ordna en läshörna bredvid soffan med Jokkes sittkuber.
 Det här är ett problem som vi måste lösa. Det är sladdar överallt kring databordet. Osexigt och opraktiskt... Någon som har ett bra förslag hur man kan göra?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0