Sovmorgon!

Jokke tyckte jag sov så sött imorse så han lät mig sova. Eller så lät han mig sova eftersom mitt morgonhumör är väldigt sned vissa dagar...

Efter en glad invägning (gått ner ytliggare ett kilo!) ska jag nu köra lite yoga och kanske försöka ta mig till gymmet senare idag. Har ju inte varit där på snart en vecka nu.

Tittade på gamla kort igår och saknade mina gamla studiekamrater och mitt lååånga hår! Fattar inte att jag klippte av så mkt :S



Men nu kan jag i alla fall sätta upp håret igen efter förra kippningen. Skulle lägga in en bild som jag tog igår men lillkameran strejkar idag. Så det får bli en annan dag.

Nu blir det yoga!

Vad har ni för planer inför helgen?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0