Vacker dag i änglarnas stad :D

Har just vinkat iväg en kompis som varit här och tjötat en stund. Vi gick en sväng på stan för att ögonshoppa lite. Men som alltid kom jag INTE hem tomhänt. Det blev lite nya billiga rengöringsprodukter från Yves Rocher. Jag använde det när jag var student och det fungerar okey med tanke på det billiga priset. Så nu behöver jag inte krama ur det sista från Mary Kay tuberna längre eftersom dessa produkter ligger över min ekonomiska kapasitet just nu. (den oranga tub är handkräm) Eftersom det är flera år sedan jag testade dem sist så blir det spännande å se om de fortfarande håller måttet.


Sitter och väntar på att Triton Sund ska vinna avdelning sju på V75 travet..Det kan bli min första DD i sånna fall (ni som är travvänner vet vad jag menar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0