Dessa söndagar...

Förut gillade jag inte söndagar. Kanske för att jag var ensam, ofta bakis och med tankar på att jag hade skolarbete som behövde göras. Men numera älskar jag söndagar. Det är den dagen man får slappa och bara va. Jokke och jag brukar sällan ha något inbokat på söndagar. Det gör att man bara får rå om varandra hela dagen och samla energi inför veckan som kommer.

Storfyndade på Liseberg igår också! De hade utförsäljning i alla presentbutiker och fick tag i en Nici penna och pin för halva priset! Är även sugen att skicka efter lite mer från Toytime 

Dessutom testade jag och Jokke Ben & Jerry glasscaféet  också. Lite dyrt men åhh så gott!!


I helgen har vi Jokkes syster plus sambo på besök. Just nu är de ute och gör stan osäker medan vi ska tvätta och veckohandla, mindre roligt.

Nä, ska ner till tvättstugan nu. Här ska det tvättas..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0