Glädje, lycka och gräsänka...



Jag blir lycklig när jag kommer till en plats där jag får varma kramar och påhälsningar.
Jag blir glad när mina gamla elever kommer fram till mig och säger att de vill ha mig tillbaka.
Jag känner värme när folk ser att jag har gått ner mina 12 kilon, då är det mödan värt inte bara för mig själv.

Min dag har varit helt fantastisk och visst blir man ännu gladare när solen tittar fram. =)

Ikväll är jag gräsänka. Den ska spenderas med att plocka undan lite här hemma och kanske göra lite hemmaspa. Dessutom har vi fått hem våra första filmer från sajeten "Lovefilm.se". Det blir nog att se Amerikan beauty. Trots att jag älskar min underbara sambo ska det bli skönt att få en kväll för mig själv, det var länge sedan sist...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0