Jag och mina koftor/cardigans...

Jag har nog en omedveten besatthet av koftor och cardigans. Märkte just att min garderob består till 60% av dessa plagg. Dessutom har jag dessutom skickat iväg en beställning från La redoute som innehåller, ja ännu en kofta. Jag behöver nog inte frysa i höst :)

179:-  Denna i mörkgrön, najs najs...

199:- (kommer dock först i November typ :/ )
 99:-

Nu behöver jag bara köpa mig en kavaj och skjorta så har jag höstens/vinterns kollektion redo. Jag är glad att jag många av mina "gamla" kläder från förra året går igen detta år, bla stickat och lager på lager :) Min inkomst är ju inte den bästa för tillfället och man blir glad när inte alltför mycket behöver förnyas. Samtidigt är det ju alltid roligt att handla lite nytt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0