Mina drömmar...



Vi har alla drömmar, stora som små, och vi vill alltid ha något, sträva mot något. För utan mål och drömmar här i livet finns inget att leva för, det är vad jag tror i alla fall. Tror vi inte på framtiden, kärleken och att vi kan göra något här i livet, vad har vi då för syfte?

Jag har i alla fall försökt få mina realistiska drömmar i pränt. Det vill säga skrivit ner dem. Det är löften till mig själv för att jag ska nå mina drömmar här i livet. Jag tror vi alla måste få drömma, både med fantasi och med realism för att kunna överleva vardagen. Och visst är det härligt när drömmar slår in?! Jag har uppfyllt många av mina drömmar men det finns många kvar att sträva och längta efter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0