Sega dagar....



Jag brukar vara den med sprudlande energi. Som inte gick till sängs utan att ha städat hela lägenheten. Som skuttade iväg till gymmet flera gånger i veckan. Men någonstans försvann den energin. Jag har som kommit in i en ond cirkel som jag inte kan bryta. Men nu blir det ändring på det. Efter helgen blir det att bosta mig med färska frukter och grönsaker, gymkortet ska användas flitigare och höststädningen av lägenheten är i tankarna. Jag vill bli mig själv igen, hitta den Emma som jag drömt om så länge, som jag tappade för ett år sedan. Hon ska banne mig fram nu...

I helgen blir det besök hos svärföräldrarna. Ska passa på att ta lite fina höstbilder med min precious D60 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0