Nu är det fredagsmys!!!

Eller snart i alla fall. Sitter på jobbet och väntar in min ungdomsskara som har tagit sovmorgon.

Fredagar är verkligen sköna. Börjar åtta och slutar elva. Det är verkligen en perfekt dag att ordna till skrivbordet och fixa det sista inför den kommande veckan. Idag ska jag rensa min pappershög som inte har sorterats sedan i januari tror jag...


Jag ska även ladda inför helgens "Biggest loser". Har blivit som besatt av de där programmen. Var faktiskt lite ledsen att två avsnitt blev inställda i veckan på grund av slutspelen i hockey. Men men, till veckan så!
                              
                                                        

Ikväll ska jag bara ta det lungt och inta soffläge och vänta in Jokke som varit borta i två dagar. Ibland är det faktiskt skönt att vara ensam även om jag saknar Jokke :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0