Tillbaka!

Efter hängande, flängande och resor hit och dit är jag äntligen hemma igen... Borta bra men hemma bäst heter det ju....

Igår firade jag och Jokke min födelsedag med en nyttig middaga bestående av renfärs. Tyvärr blev det för lite fetaostsmak på färsarna men gott var det i alla fall. Efterrätten bestod av kladdkaka och grädde, gotti gotti...



Sedan (till er som inte vet, om det nu finns ng sån) fick jag mig en speciell ring tidigare i sommar;



För övrigt kommer ett litet kollage över sommaren snart här på bloggen... :)

Just nu hägrar jobbansökningar och röjning här hemma. Jobben är få och svåra att haffa och lägenheten verkar aldrig bli klar :P

Kommentarer
Postat av: Samuel

Grattis Grattis till er förlovning!!! Jag försökte att ringa dig för ngn dag sedan, för jag saknade dig så otroligt mycket! Jag hoppas att allt är bra med dig och slå gärna en signal.



Med varma hälsningar Samuel

2010-08-22 @ 00:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0