A winterwonderland...

I helgen fick jag ta igen allt skottande som jag missat sedan jag flyttade hemifrån för sju år sedan... Vi höll på i minst 6 timmar i helgen och utförde bla. takskottning samt hjälpte till att lossa svärfars bil som fastnat. Både jag och Jokke är trött i armar och rygg efter dessa massiva träningspass. Men det känns bra efteråt speciellt när sambons föräldrar behöver lite extrahjälp...

.. När vi kom hem igår var jag lite småsugen, så vi gick förbi Subway innan vi åkte hem från Nils Ericsson terminalen (som för övrigt var packad med folk pga av allt snöoväder). Jag visste inte att Subs är så kalorifattiga, inte undra på att de käkar dem till lunch i "Biggest loser" på femman. Det blir nog att byta ut burgerkingbugare till submackor. Gotti är det också!

                                    

Nu är jag i alla fall tillbaka på jobbet. Hade i ärlighetens namn gärna varit ledig i en vecka till, men får ju snart påsklov så jag ska inte klaga... Bussarna har dock inte kommit igång tidsenligt här i Götet i alla fall. I morse var bussen sju minuter sen och eftermiddag 20 min (!!) sen... Men har förståelse när det är snöhögar och mkt trafik överallt just nu.

Nu lite slapp med älsklingen innan kvällens pilatespass sätter igång... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0