Basement, varma mackor och tavelköp...

Helgen har präglats av god mat, shopping till lägenheten och många kartonglyft.

Bäst under helgen var i alla fall Basement. Jag hade den perfekta outfiten (med mina gröna pumps) och maten var wonderbar! Dessutom var sällskapet och samtalen under kvällen härliga. Det var länge sedan jag och sambon hade så mycket tid tillsammans. Igår blev sovmorgon med en brunch på Johannebergs hetaste fik (Café!, bilder kommer senare). Sedan blev det en snabbis till Ika med lunch bland skrikande barnfamiljer i ikearesturangen. Efter det gjorde vi småärenden och avslutade söndagen med att finslipa det sista på lägenheten med hjälp av Andreas och Isabelle och bjöd på varma mackor som tack för hjälpen. Trevligt avslut på en aktiv helg..

Den här veckan blir tid för rekreation, för ärligt talat så börjar mitt psyke och min kropp ta stryk av den senaste månadens alla måsten. Om jag inte får tid för mig själv snart så kommer jag gå in i väggen, igen, vilket jag vill undvika med vilka medel som helst.

                                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0