Flera överaskningar i en...

                                         

Inte nog med att vi fick oss vårt första OS guld igår, idag är det även fettisdagen, semeldagen. =) Jag ÄLSKAR semlor och har faktiskt redan haft premiär, typ sex gånger! Men jag ska nog även klämma i mig en eller två stycken idag också...

Åter till guldet. Jag får grattulera de svenska skidåkarna! Även om Hellner snubblade på mållinjen så kommer svenskarna att ligga bra till i de övriga tävlingarna och förhoppningsvis även ta lite medaljer. Jag kommer att titta och njuta av dessa spännande tävlingar. Dessutom spelar curlingtjejerna ikväll! Kommer att titta och hålla tummarna.
                            

Idag blir det lägenhetsvisning, veckohandling och lunch med A-M... Lyckades även ta mig upp tidigt imorse för att dra till gymmet med sambon. Härligt att få lyfta lite skrot =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0