Ledig vecka= lägenhetssökande....



När jag nu är ledig i en hel vecka kan jag ägna lite av min lediga tid åt att leta lägenheter, vilket inte är alldelens lätt. Både jag och Jokke är urless på att springa på visningar stup i kvarten eftersom det bara leder till en massa falska förhoppningar. Så nu blir det ett sista ryck sedan lägger vi nog ner det här för stunden. Konstigt att det ska vara så svårt att få en lägenhet här i stan...

Annars händer inte så mycket i veckan, vilket är helt underbart! LIte provrättningar och kanske läsa ut någon bok står på listan jämte träningen, för nu har jag verkligen kommit igång med det igen! Känns härligt att springa sig knäsvag på gymmet och känna musklerna krampa efter allt skrotlyft!

Helgen har dock mest bjudit på god mat i sällskap av sambon och igår tog jag med honom på bio. Bilder och recenssion kommer senare. Nu måste jag återgå till lägenhetsjungeln!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0