Mumsig helg =)




Lördagen bjöd på älgantrecote och klyftpotatis med gott vin och vacker ros som jag fick av min älskling! =)





För att följa gormehelgen bjöd jag på en riktig brunch igår. Det blev pannkakor, färsk frukt, rökt lax, korv, vitlöksbröd, yogurt och sallad. Gott, onyttigt men väldigt mättande. Var fortfarande mätt när vi åt middag.

Så det var min helg det i stora svängar. Kanske inte så informativt men ibland behöver man bara få njuta av god mat efter en hård arbetsvecka, eller?!

Sitter med en budgivning för tillfället och det är bara några få budgivare kvar. Kanske denna gång kanske inte... Väntar på ett sista samtal med mäklaren som kan förändra vårt boende... Håll tummar och tår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0