Stannar man upp för länge blir man tankspridd och gaggig...

Okey, kanske inte världens bästa liknelse men mitt liv känns allt annat än stilladestående och då är det i positiv bemärkelse. Förutom friska fläktar på jobbet och en lovvecka som närmar sig så har jag även tagit upp det här med träning och äta rätt.

Pilates och styrketräning står högst upp på träningslistan och redan efter en vecka börjar det ge resultat. Ryggen är inte lika seg längre och min rumpa släpar inte efter backen längre :P

Ikväll blir det att gymma, ska även försöka boka något trevligt pass senare i veckan. Mitt kort på Friskis och svettis är inte alltför slitet...

                                        

För övrigt tror jag att det här med lägenhetssökandet börjar lida mot ett slut... Fortsättning följer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0