Vardagsirritation...

                                                          

Fick värsta spunken på gymmet idag. Jag och Jokke har försökt att hitta en tid där det är lite folk på F och S. Men alltid, nästan oavsett, vilken tid vi är på gymmet är det fullt med folk eller med andra ord gymmet är för litet! De har bara fem springband och tre cyklar! Dessutom har de bara tio viktmaskiner och bara en sort av varje av de fria vikterna. Nä, när vi har hittat en ny lägenhet är det baj baj med Friskis och svettis på Johanneberg alltså. Men det är inte nog med det, när jag ville gå och säga upp mitt kort så har de förlängt min bindingstid två månader till i april. Tydligen blir det så om man fryser kortet under sommaren något som varken jag eller min sambo hört talas om.En sak till, alla pass som anläggningen har är antingen vid lunchtid eller vid femtiden. Hur ska en som jobbar mellan åtta och fyra hinna gå på spinning eller arobics?!...

Men det är nog bara att gilla läget fram tills kortet går ut. Vi ska försöka att träna på kvällarna framöver, även om jag inte gillar det, de har bara öppet till tio och bortskämda jag är ju van att kunna gå och gymma mellan tio och elva på kvällarna. Ni som bor kvar i Ume, NJUT av en underbar anläggning som Iksu, ni vet inte hur bra ni har det!

Ikväll är det tvätt och tvkväll för min del. Jokke är på styrelsemiddag så jag har lägenheten för mig själv lite, hi hi!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0