Vill ha!!!

                                        

Mina gamla älskingslinnen från HM har gjort comeback!

Tyvärr hittar jag ingen här i stan så ikväll blev det att göra en liten postorderbeställning. Älskar verkligen dessa linnen som passar till allt och man ser bra ut, även om man har en dålig dag. Rekomenderas till den som har en oönskad "mage".


Vill även ge tummen upp idag till personalen på Kicks som sminkade hela min feja när jag bara bad om tips på foundation =)

Kom hem med 119kr, kampanjpris på Kicks

och en primer, 119 kr, Kicks

Nu ska jag vila mina fötter efter en hektiskt dag....

Kommentarer
Postat av: Mikaela

jag har funderingar om att beställa linnet med... Men hur är de i storlekarna??

2010-02-05 @ 16:06:25
Postat av: Emma

De är ganska stora i storlekarna. Jag drar M och då sitter de rätt så löst.. =)

2010-02-06 @ 15:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0