Fejandet gör slut på tänket liksom...

                                                           

Ingen lägenhet blev det men nu har vi i alla fall bokat fotograf till vår lägenhet. Så ikväll har jag och Jokke börjat STORRÖJA inför en kommande "makeover" av vår lägenhet. Den där "stylisten" som kom och kikade in förra veckan skulle visst ha cirkus 10 000 för att göra om vår lya det vill säga ta bort alla möbler och grejer. Det tyckte jag att jag kunde göra själv för en tiondel av den summan så nu ska vi försöka på egenhand få vår lägenhet att se "lockande ut". Det blir ju lite extraarbete med det kan det vara värt...

... Whiskyresan var toppen och både jag och sambon kom trötta men nöjda hem sent igår. Vi behövde en brejk från allt och alla tror jag. Lite bilder kommer så småningom...

Nu ska jag försöka att plocka ihop lite papper här. Vi har tömt två garderober på div grejs och har en sopsäck fylld med BARA 5 kg papper (behöver jag säga att det tillhör sambon ?!)

Väl mött mina vänner och på återseende. Som ni kanske förstår är det mycket i görningen just nu så bloggningen kommer efter lite...


                                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0