Nytt år och nya möjligheter att fylla livet med livsglädje och kunskap...

Idag kom jag tillbaka till verkligheten och den "grå vardagen" som egentligen är vit. Ny, oskriven, nya uppdrag, nya mål och såklart med mycket snö!

Jag hade verkligen underbara lovveckor och fått umgås med nära och kära. Dessutom hann jag och Jokke även med lite skidåkning vilket var trevligt.

Eftersom jag tycker att bilder säger mer än tusen ord så kommer här lite bilder från norrland...



Många fina vyer och fina landskap har dokumenterats. Jag ska försöka lägga upp ett fotoalbum på Facebook när tid finnes.

Nu blir det att stöka ihop lite och sedan sätta igång med maten. Spenatsoppa, värmande och gott när det är kyligt ute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0