Ödets ironi...

... Eller så har jag bara maximal otur. Efter en underbar dag på stan med klädfynd efter klädfynd fick allt en tvärvänding. När jag skulle betala mina tights på Cubus hittade jag inte min börs! Den hade blivit stulen/tappad på en sträcka av ca 200 meter. 

Som tur var skulle jag möta upp min underbara pojkvän så han hjälpte mig att kolla igenom alla kassar och ringa och spärra alla mina kort... Så ikväll kan jag inte njuta av det jag har handlat. Har inte orkat prova allt...

Positivt är att jag vaknade med morgontidning i köket. Jokke har nämligen börjat premunera på GP utan att avslöja det för mig. Vilket överaskning! Jag älskar att äta frukost och läsa morgonstidningen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0