REA, REA rea överallt!!!

Jag fick mig en smärre shock när jag gick på stan... Rea överallt!! Jag som är en trög norrlänning har ju aldrig varit här över sommaren och helt missat denna massiva REAperiod... Blev helt galen, ja nästan besatt när jag igår steg in i affärer på nordstan och kompassen.... Lyckades dock hålla min beffattning och kom hem BARA med dessa saker;


Klänning från Missäy



Kofta från Missäy



Häftig porslinsmugg med "lock" för att hålla kaffet varmt längre hemma. Supersmart! Finns hos lagerhaus och "Allt för ditt hem" bland annat.

Idag blir det ett nytt besök till stan. Söker två speciella kjolar som jag saknar i min garderob plus eventuellt ett par golfbyxor (eftersom mina är tok för stora). Dessutom är en lunch men A-M inbokad. I LOVE SALE!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0