"Regnet det bara öser ner..."

Regnet öser ner i Göteborg idag. Men känner nästan att det är skönt och dessutom har jag hunnit med lite innegöra som annars bara skulle bli bortprioriterat...

Jag har även hunnit med lite fotning. Tyvärr har min dator kraschat så jag har inte tillgång till PS :(



Vy från sovrummet... Regn, regn, regn...


                                  

Min underbara Siaängel som jag fått av min ena syster tror jag. Älskar denna typ av "figurer" och målade dem ofta för några år sedan. Har jag tid och ork ska jag lägga upp några bilder här på bloggen.


                         
Nypremiär för kaffe (varit utan i två veckor pga magen) och kaffemuggen idag tillsammans med höstkatalogen La Redoute. Är en uppfödd postordersbrud och beställer fortfarande, dock inte lika ofta. Det är roligt med kläder som inte alla har. Rekomenderar det till den som vill handla billigt och sticka ut med annorlunda kläder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0