Tropisk värme och fotbolls VM...

Idag har det verkligen varit hett här i Götet. Tillsammans med fotbolls VM är det nästan en Deja vu från 1994. Sommaren då Larson, Brolin och Ravelli var mina hjältar (hade till och med affischer med landslaget på väggen trots att jag inte kunde ett dyft om fotboll)...

Nu ska jag njuta över att min magmedicin har börjat verka genom att umgås med Jokkes syster som är här i helgen :) Helgen är redan inplanerad. Det blir Freeport, Liseberg på lördag och brunch på söndag :) Gött mos!

                                                           

För övrigt var det verkligen synd att Gahna åkte ut ikväll... Hoppades på att få se den i kvarten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0