Värsta veckan ever?!

I förrgår fick jag nog med magen och åkte in akut... Spenderade hela onsdagen på en brits i en korridor med dropp.. Jag sov mest hela tiden... Igår fick jag göra återbesök och de kom fram till att jag nog har en kraftig magkatarr. Med rätt diet och medicin hoppas jag att det kommer gå över. Annars kommer jag ha min värsta sommar ever....


Idarmbandet.. Nästan som att vara på Liseberg :P Eller inte.....



Hatar sprutor och har alltid haft mardrömar den dag jag skulle få mitt första dropp. Men det var inte så farligt som jag trodde... Dock ser jag ut som en pundare på armar och händer..



...Det är tydligen Tvätteriet i Allingsås som tvättar landstingets lakan och kläder....



Flumbild innan jag insåg att man inte får fota på sjukhus....

Kommentarer
Postat av: MOLLYSLIV

Heej! :D ha en bra dag! Kraam :)

2010-07-02 @ 18:08:53
URL: http://mollysliv.blogg.se/
Postat av: Sara

Vad är det som har hänt dig? :(

2010-07-02 @ 19:50:21
URL: http://www.februaritjej.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0