En vecka i norrland snart till ända...

Men har hunnit med en hel del.... På söndag åker jag vidare till min gamla studentstad, längtar till tusen! Ska dejta mina älsklings girls! På måndag åker jag tillbaka till civilisationen och mitt liv.

Trots att man befinner sig i ingen-mans-land i princip har jag ändå hunnit sätta sprätt på mina skattepengar...



Köpte mig en stegräknare för att hålla koll på kalorierna och mina steg... Superbra grej! Finns att köpa HÄR JAg gjorde dock misstaget att köpa den i butik.. Det skiljer sig nästan hundra spänn om man köper den på nätet...

 Dollarstore is the skit! 20 papp för Vanishburk...

Slutligen lite bilder från Mårdseleforsen som vi besökte i lördags. Den ligger vid Vindelälven och har fungerat främst som timmerpassage...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0